tisdag 24 mars 2015

Änu påskkort

Hej.

Jag börjar vara trött på denna vinter och längtar verkligen till våren.

Jag måste börja göra påskkorten och tiden är ganska kort till dess...Så blev det första påskkort.
Jag vet att jag nämnt det förut, men ooouuu jag är bara förälskad i Pysseldags textstämplar. Älskar att de kommer i olika storlekar och att dem små kan passa i olika små tags, ramar och på detta kort har jag stämplat på en liten blomma. Helt underbar påskstämpel.


 
Här kommer lite närbild på färgläggning. Vissa delar av dräkten har jag färglagt och andra har jag stämplat på ett mönstrat papper med små hjärtan och limmat på.
 
Här kommer hela kortet. Jag har valt att göra 1a påskkortet med påsks traditionella färger. Vi få se hur följande kommer att se ut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar